woensdag 23 oktober 2013

- Carrousel voor mijn 80 jarige moeder




Hoi allemaal
Dit is het dan het werkstuk waar ik een hele tijd mee bezig ben geweest, een carrousel met foto,s van mijn moeder haar leven, dat al 80 jaar duurt. Hierboven de 1st bladzij van der geboorte dag af, wanneer en waar zij geboren is. Hieronder de foto van vader en moeder en broers en zussen  en wat foto,s van mijn moeder haar kinderjaren. Mijn moeder is erg gek op de plant de orchidee, die heb ik door het hele werkstuk overal terug laten komen, de mal is van magnolia.

Dit is de trouwfoto en een trouwjurk bij de Action van daan,
dan krijgt mijn moeder 5 kinderen, 3 meiden en 2 jongens.





Sorry maar de computer doet niet helemaal wat ik wil, dus dan maar hier de tekst verder uittypen.
De blauwen bladzijde hier boven zijn de huizen en adressen waar we gewoond hebben, dan de zalmkleur bladzijde zijn de kleinkinderen van mijn moeder. De foto hierboven is zoals ze nu is, 80 jaar, en weer het huis en adres van waar ze nu nog steeds woond met mijn vader van 82 jaar. Als ik dit opschrijf voel ik me wel bevoorrecht dat ik nog steeds mijn beide ouders heb.  

Heb op de bladzijde ook de hobby,s van mijn moeder verwerkt zoals een breiwerkje, haken, puzzelen naaien, wekflesringen in verwerkt, miniflesjes, houten mini schepjes, bordduurwerkje.

Tussen de bladzijdes zitten zakken waar de labels die ook weer versierd zijn zitten. En nog even een aanzicht van bovenaf, het was een hele klus maar ik ben zelf erg tevreden en mijn moeder was er ook erg blij mee, iedereen moest het natuurlijk dan ook bewonderen op haar verjaardag.
Nog bedankt voor de leuke reactie,s en tot gouw.

GROETJES  ADA

11 opmerkingen:

  1. Pfff, Ada, wat een gigantische klus moet dit geweest zijn!! Maar wat geweldig mooi, ik ben er helemaal van onder de indruk! Prachtig, hier kan ik me van voorstellen dat ze er heel blij mee is....zo gaaf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw Ada wat heb je dit supermooi gemaakt, dit is toch helemaal geweldig en wat een werk, echt helemaal super de super, wat zal je moeder hier blij mee zijn, ik zie er al zitten en telkens weer eventjes kijken, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww wat een prachtige bijzondere caroussel heb je er van gemaakt !
    Echt onwijs gaaf en wat een werk!! maar dan he je ook wat ,hahahaha echt een mooi gedenkwaardig kado...
    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig werkstuk heb je gemaakt voor je moeder, ik kan me goed voorstellen dat ze daar erg blij mee was, maar het was vast ook erg leuk om te maken en al die oude foto,s uit te zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een schitterende creatie heb je voor je moeder gemaakt! Wat zal ze hier blij mee zijn geweest, een heel mooi, dierbaar geschenk. groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ada.
    Even een tegenbezoekje, bedankt dat je volger geworden bent bij mij en dat heb ik ook bij jou gedaan
    Maar wat een geweldig mooi caroussel boekje heb je voor je moeder gemaakt...heel leuk met al die foto's. Daar zal je moeder vast heel blij mee geweest zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Ada wat een werk is dit geweest, wat een schitterend verjaardags kado voor je moeder, die was vast wel ontroerd!! En je bent zeker bevoorrecht dat je beide ouders nog hebt. Nog van harte Gefeliciteerd.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schitterende creatie heb je voor je moeder gemaakt! Wat een werk is dat geweest. Ze zal het met liefde ontvangen
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die mooi geworden, zeg! Goed gedaan, Ada!
    Groetjes,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gedaan Ada. Mooi gebruik gemaakt van de carrousselmallen. Petje af. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen