zaterdag 18 juni 2016

Fun

 
 
                                                                  Goede dag allemaal
 
Weer een tijd over gedaan met deze kaart, van links naar recht schuiven en weer niet goed pff, word soms een beetje moe van mezelf, maar ja hoor, hij is nu goed en ik ben tevreden hihi. 

 
 
Heb ook wat meer foto's omdat ik de kaart goed wilde laten zien, ik heb een witte ondergrond genomen, met paars en groen op de binnenkant en een doily en een rij Pearls waar de kaart tegen aan leunt .
En schuine vouw in de voorkant en ook daar weer met groen en paars disign papier er op.
Daar op mijn super leuke afdruk van Penny Black en ingekleurd met distrss inkt, achter het afdrukje nog een kaderrand gemaakt waardoor het net een lijstje word.
 

En dan begint het opleuken, en daar heb ik bloemen, klosje met lint, flesje met sterretjes, knopen, wondgaas, hartjes spelden met kralen erop,  houten tekst, hoekje en knijper, en dan die leuke schaar. En dan nog een klein envelopje met ja hoor het KREUKLINT wat ik gewonnen bij Addicted to Stamps Challenge, waar ik super blij mee was. Ik was er al een tijdje naar opzoek en kon het nergens vinden, nu mocht ik een prijs uitzoeken bij Crafty Ribbons voor 10 pond en ja hoor deze hadden het lang gekoesterde kreuklint hihi.
 

Hier nog even een zij foto en daaronder nog 2 foto's als toegift.



Wil graag meedoe met de volgende challenge:
Addicted-to-stamps # 128
Anma creatief #Bingo  paars/lint/knopen
http://artisticinspirationschallenges.blogspot.nl/ # 158 anything goes
http://chocolatecoffeecards.blogspot.nl/ # 111 Use a die cut
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/ # 131 Metal or Wood
http://ribbongirls.blogspot.nl/ # Anything goes
http://sirstampalotchallenge.blogspot.nl/
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/ # 116
http://craftyourpassionchallenges.blogspot.nl/ # 316

Wil iedereen nog een fijn weekend wensen, en bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

GROETJES ADA

21 opmerkingen:

  1. So beautiful !! Great design! Love combo colors! Thank you so much for sharing with us at Addicted to stamp challenge. Hugs, Flo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ada en mooie spulletjes heb je gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart en wat een leuke vorm! Een schattige digi en leuke bijpassende details erop verwerkt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig he als we zelf zo kritisch zijn. Heel herkenbaar Ada.
    Maar hij is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje, top model en heel mooi afgewerkt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable card...love the little fairy! thank you for joining our challenge at Chocolate, Coffee & Cards!
    Diane CC&C DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card. I love the folding and all the embellishments. Beautiful coloring. Thanks for sharing with us at Craft Your Passion this week. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A super colour palette and lovely card for our Feature a Creature theme Ada, many thanks for joining us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herken het om steeds te schuiven tot het na je zin is.
    Maar het resultaat is schitterend. ...er is weer zoveel te zien op je kaart.
    Heb deze stempel deze week ook ingekleurd ...moet de kaart nog op de foto zetten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is PRACHTIG Ada....wat een schitterende kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. such a pretty card!
    Thanks for playing along in the Artistic Inspirations Challenge.
    Hugs,
    Natalie
    INKognito

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ad,
    zo herkenbaar! Ik zit vooral met de wat vollere kaartje ook altijd te schuiven en te prutsen en als ik hem dan klaar heb, denk ik: en geen mens en die weet hoe het was. De ontvanger ook niet! Maar voor onszelf willen hem perfect hebben! Jouw kaartje is perfect! Super gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is really sweet! Thanks for joining us at stamping Sensations.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your fun looks so tender. It evokes such warm feeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave kaart zeg! Leuk model en hartstikke leuk aangekleed. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooi Ada!! Heel herkenbaar dat het af en toe niet zo wil dat je wilt gaan. Maar uiteindelijk heb je een heel mooi resultaat klaar! en terecht dat je tevreden bent want hij is echt super mooi!! Vind het aankleden ook prachtig gedaan!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een beauty Ada. Dat stempelafdrukje is heel mooi ingekleurd en dan de lieve decoratiespulletjes erbij...helemaal top. Ook de kleurencombinatie vind ik heel mooi gekozen, geeft een hele frisse uitstraling aan de kaart.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart geworden en prachtig van kleur.
    Ik ben ook altijd veel aan het schuiven.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen