vrijdag 10 juni 2016

Niet gekleurd


                                                               Goede dag allemaal

Hier weer eens een kaart, heb de laatste tijd niet veel tijd gehad we zijn bezig met ons huurhuis kopen, en daar moet een hoop voor geregeld worden.
Super leuk en heel spannend maar het kost wel mijn nachtrust en dus minder tijd en te moe om te knutselen of bloggen.
Maar de rust keert vast weer gouw en dan word ik weer actiever hoor hihi.
 
 
Deze digi stempel heb ik gewonnen nu heb ik hem uitgeprint op mijn printer als ik hem wil inkleuren gaat het zwart van de inkt vlekken, weet ook niet zo goed hoe ik dit moet oplossen.
Dus daarom maar zo gelaten. Maar ik kleur toch graag de stempels in hoor misschien heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?
 

 
 

 
Wil graag mee doen met de volgende challenge:

Addicted to stamps # flowers
Artistic Inspirations # Anything goes
Crafting from the Heart # 115 Anything goes
Craft your passion challenge # Anything goes
Crafty Sentiments Designs # Anything goes
Chocolate Coffee&Cards # 111
Craft Addiction Design
De Egel # Juni 18
Knutsels en kadootjes # roze/hout/vlinder
Weer een 3e plek bemachtigd bij GlitterNSparkle met de kaart Live-Laugh-Love Tag.
Bedank voor het bezoekje op mijn blog en jullie lieve berichtjes die jullie achter laten, lees ze graag kom ook snel bij jullie langs.

GROETJES ADA

21 opmerkingen:

  1. Hoi Ada, je hebt het erg druk lees ik, wel leuk en spannend allemaal! Ik heb helaas geen tip mar vind je kaart wel super!!
    Gefeliciteerd met je top drie plekje.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je toch te bedanken voor je deelname bij CraftAddiction...bij deze dankjewel.
      Gr Anita DT lid

      Verwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Ada....en de stempel is prachtig!
    Wat het inkleuren betreft....ik heb er niet zo heel veel verstand van....maar misschien ligt het aan het papier dat te glad is....of droogt de inkt van de stempel niet snel genoeg?
    veel succes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ada,
    Spannende tijden dus Ada! Succes hoor!!! Je kaart is prachtig en als je een uitgeprinte stempel wilt inkleuren, moet je inkt watervast zijn! Zoek aar eens op internet, naar deze tips als de rust weer is terug gekeerd! Papier is ook geschikt voor zijn! Ik heb perfect Couloring paper 250 grams.n Ik heb er ook jaren over gedaan hoor, om hier achter te komen. Het hangt er ook vanaf waarmee je kleurt, inkt, stiften of kleur potloden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Ada ! Het is eigenlijk wel leuk zo'n zwart-wit afdrukje erop ! Ik heb ook een aantal digi's, maar ben er nog niet toe gekomen om ze te gebruiken, dus ik kan je niet echt helpen.
    Veel succes met alle papierwerk en hopelijk is alles snel achter de rug, niet te veel piekeren, das nergens goed voor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Ada!
    Weet niet waar jij mee inkleurt. ...ik print de digi altijd een paar dagen eerder uit als ik ga kleuren zodat de inkt goed droog is . Ik kleur met potloden deed het eerst met inkt daar velkte het allemaal veel meer mee...
    Spannend allemaal je huis kopen.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for joining our Challenge at Craft Your Passion Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan je helaas niet aan een goede tip helpen Ada.
    Je kaart is wel erg leuk. En succes met het kopen van je huis.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ada,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt! Best grappig zo'n niet ingekleurd afdrukje. Ik denk dat Gerie het goed heeft. Soms ligt het aan de combinatie van papier en inkt. Spannende tijd voor je, om je huurhuis te gaan kopen. Succes met alles!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart! En leuk juist dat hij niet ingekleurd is Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ada
    Allereerst je kaart is prachtig. Wat betreft de stempel inkleuren. Het afdrukje moet je minimaal 1 dag laten drogen. Ik druk ze af op de (correspondentie) kaartjes van de Hema (zitten met de 50 verpakt). Fijn papier om in te kleuren.
    Het is wel ook afhankelijk van de inkt in jou printer. Niet alle inkt is hier geschikt voor, deze moet watervast zijn. Succes met de koop van je huurhuis. Spannende maar leuk toch. Groetjes Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card Thanks for joining us Artistic Inspirations Louise DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ada, de tip van Gerie klopt helemaal maar ik vind dit ook wel een hardstikke leuk effect geven zo'n niet ingekleurd plaatje. Het springt nu veel meer in het oog en het is ook nog eens een lieverdje. Een topkaart en dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog. Gefeliciteerd met je winnende kaart en veel succes met je huis.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful creation - thanks for sharing it with us at the Crafting from the Heart Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love all of the gorgeous dies and embellishments you used for this. Leaving the image in black and white is such a unique idea!

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ada, ook zonder het inkleuren van je digi is je kaartje erg mooi geworden, beertje blijven altijd schattig, toch? Succes met het kopen van je huis, en hopelijk heb je snel meer rust. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ada,
    Wat een leuke kaart en wat leuk dat je op mijn blog terecht bent gekomen en volger bent geworden ! Dank je wel !
    Als je digi's print dan idd met watervaste inkt of met een laserprinter .en je afdrukje 1 a 2 dagen laten drogen .

    Groetjes San .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ada,

    Wat een mooi kaartje is dit! Zo leuk dat je het stempeltje niet hebt ingekleurd, geeft een prachtig effect!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your card is so adorable, and we at CC&CC thank you for entering our Girls of Summer challenge. Unfortunately it is not eligible for our prize drawing because it does not include a female on the card. We would love to have you do another and renter! Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. AdA je schattige kaartje heeft gewonnen bij CraftAddiction, proficiat!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen