zaterdag 12 mei 2018

Schommelkaart

                                                            Goede avond



Hier weer een nieuwe kaart deze heb ik met een ronde mal gemaakt, dubbel gedaan na eerst te hebben geembost . daar een zwarte strook dubbel gevouwen er boven op gemaakt.
Achter op nog een kleiner rondje alleen heb ik die aan de buitenkanten vast geplakt zodat er een vakje ontstaat waar een tag in pas waar je wat op kan schrijven.
De versiering spreekt voor zich.


Met de kaart wil ik mee doen met de volgende challenge:
http://craftysentiments.blogspot.nl/ # Ribbons
http://tuesdaythrowdown.blogspot.nl/ #391
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/ #alles mag
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ # Ribbons
https://artisticinspirationschallenges.blogspot.nl/ # alles mag


                                                    GROETJES ADA

14 opmerkingen:

  1. Hoi Ada,
    leuk om je weer terug te zien, ik vind je schommelkaart erg mooi met het zwart erbij, je hebt heel leuk lint gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schommel Ada, zwart geeft altijd wat extra pit!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt voor deze leuke schommelkaart Ada.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. Schommelkaart zijn laeuk. Je kunt meedoen bij ons van K&K. Daar vragen we embossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schommelkaart Ada!
    Fijn dat je meedoet bij Crafty Sentiments Designs.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig schommelkaartje Ada!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klassevol met de zwarte strook Ada. Mooie creatie. Dank je wel om mee te doen met onze challenge. Groetjes, Veerle DT-ATSC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for the inspiration! The article is very good and very interesting.











    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very good post to understand the info! thanks sir for valuable information.
    sagame66

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice Sir. It’s a Very Useful Blog. Thanks for Sharing.very Interesting and Helpful Article With Perfect Answers. Free Robux Giver for Roblox

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Ada , wat een leuk idee.
    Ik heb even rondgekeken op je blog , heel mooi allemaal . Ik ben je dan ook gaan volgen .
    Zou je ook een kijkje bij mij willen nemen en mij eventueel volgen?
    Mijn blog is corryscardandcreations
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nossa Mãe Santíssima, interceda por nós para que fiquemos em paz, sem a perturbação de pessoas que não nos querem bem.

    BeantwoordenVerwijderen