zaterdag 28 juli 2012

-Home-Sweet-Home

Hoi allemaal
Zo dat is 3 keer dat ik vandaag wat op mijn blog zet, nu een  eigen kunstwerk gemaakt, alleen jammer dat je het niet goed kan zien op de foto door de weerspiegeling van het glas.
Home-Sweet-Home
Home hier gestempeld met BoBunny stamp, die vind ik prachtig de letters zelf geschreven. Gestempeld met Color Box en dan Clear embossingpoeder erover en dan met een heattool opwarmen, dan krijg je een mooie glans.
Hier het zelfde gedaan maar dan de kleur omgedraaid, beige papier is nog een restje behang waar ik een wand mee behangen heb, zo krijg je een geheel wat bij elkaar past.
Deze vond ik leuk om half, half te doen.
De rest van de afdrukken zijn geembost, gestempeld, hartjes, bloemen, vlinders, kant, stikkers gebruikt, was erg leuk om te doen. Fijn weekend en tot gouw.

GROETJES  ADA

1 opmerking:

  1. Hoi hoi Ada,
    Wat een mooi drie luik heb je gemaakt.
    ik hou zelf ook erg van deze stijl.En zo creatief bedacht.
    Gr knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen